Cal parar la guerra la Orient Mitjà, JA!.

Firmeu el nou Manifest i participeu en les manifestacions d’aquest mes de maig!

El dissabte 16 de maig tindrà  lloc una nova manifestació a Barcelona,  perquè cada vegada és més necessari denunciar la Guerra, que segueixen desenvolupant Trump i Netanyahu  a l’Orient Mità, sobretor  a Iràn, Liban i Palestina.
El 23 d’abril  2026, PararLaGuerra.es va publicar la segona  edició del Manifest  ‘Hi ha que Parar la Guerra al’ Oriente Mitjà. No Oblidar Gaza, amb més de 10.000 firmants, 234 personalitats i 253 organitzacions de 15 països. El manifest encara es pot firmar, si encara no s´ha fet.

Un mes abans,  moltes ciutats europees i de l’Estat Espanyol  el dissabte 14 de març van tenir lloc concentracions  per parar la Guerra!.  El 12 de març , a pararlaguerra.es publica el primer manifest ‘Cal Parar la Guerra a Orient Mitjà. No Oblidar Gaza, que va aconsseguir en pocs dies  1.200 signants , entre  personalitats i  organitzacions. La plataforma va néixer el 29 d’octubre de 2023, denunciant el Genocidi en Palestina, per al que ha publicat 8 manifest i convocat 7 mobilitzacions estatals.

A Barcelona, va tenir lloc una concentració en la que va participar   el Sindicat de Periodistes (SPC),  així com altres organitzacions i Plataformes per la Pau. Cal tenir  en compte que el Manifest encara es pot firmar.  

* MANIFEST 
Rebutgem rotundament els atacs executats pels EUA i Israel contra l’Iran, que suposen una violació del dret i la legalitat internacional. Són una greu amenaça per a la pau a la regió i un perill per a la pau mundial.

Condemnem amb energia el règim criminal dels aiatol·làs i l’assassinat de milers de persones en els últims mesos. Tot el nostre suport al poble iranià, i especialment a les dones, en la seva lluita per la democràcia i la igualtat. És el poble iranià qui ha de decidir el seu futur.

Però res justifica els salvatges bombardejos dels EUA i Israel amb l’assassinat de centenars d’innocents.

Cridem a les i els demòcrates a condemnar aquesta agressió, defensar el dret internacional i treballar per una pau justa i duradora a Orient Mitjà, que ha d’incloure la fi del genocidi a Gaza i el reconeixement dels drets del poble palestí d’acord amb la legalitat internacional.

Les manifestacions i concentracions  del dissabte 14 de març  convocades per la plataforma pararlaguerra.es en més de 150 poblacions de tot el país, han tingut gran ressò i participació.

*Podeu Firmar el  Nou Manifest que trobareu a  la convocàtoria de Parar la Guerra

*Mireu sobre les manifestacions publicades  que s’han  altres llocs del país  també s’han realitzat  a  Metropoli i a ATUREM LA GUERRA!

*Mireu Llistat de convocàtories i manifestacions realitzades  per a  PARAR LA GUERRA!

*Huffingtonpost.es. + info sobre l segó Manifest, i la connentracio a  Madrid [+INFO]

 

2026-05-19T17:24:43+00:00maig 6, 2026|Actualitat, Ada Colau, Cooperació, Gaza, Gaza Genocidio, Política|Comentaris tancats a Cal parar la guerra la Orient Mitjà, JA!.

Comparteix aquest article, escull la teva xarxa social!

Go to Top